Ještě donedávna vedly pod Vítkovem koleje. To je také důvod, proč se většina fasád i dvorků snažila vytvořit barikádu. Přírodní.hodně dvorků je zarostlých stromy, nebo zdí. I když zbytky těchto bariér stále jsou na svých místech, situace se změnila.
Co se týká účelu, vycházela jsem ze dvou hlavních faktorů. Prvním je reakce na výraznou změnu místa- výměnou kolejnic za cyklostezku. Dalším byly rešerše okolní- Žižkov se stává vyhledávanější lokalitou pro bydlení díky své dostupnosti a množství parků. Jako první mě napadlo vytvořit k bytovce školku, momentálně ale spíš uvažuji nad hostlem-na školku je proluka příliš otevřená a rušná, navíc je jich v okolí dostatek.
z původního areálu továrny zachovávám pouze bytovku a komín.
možné uspořádání hmot-zatím nuda, ještě rozvlním. Hlavní je navázání na cyklostezku-o intimitu dvorku se zde nesnažím, spíše vytvářím rušné místo zastavení s kavárnou(ideální pro hostel) Pavlače i vnitroblok by mohly být
nahrazeny pobytovou střechou.
náčrt půdorysu-pro orientaci park je nahoře
ideová koláž- myšlenka použití komínu, jako stojan na kola a schosiště i společné obytné střechy místo pavlačů
1.ÚVOD
Žádné komentáře:
Okomentovat